Job 3 van 7


Report this listing

Solliciteren



Value Advisor - thuiswerkmogelijkheden en betaalde opleiding


Functie

Maak het verschil, in het Wengage Customer Experience Center! Online meetings (of after work drinks) met de collega’s, digitaal zoenen gooien naar de bomma en op elk moment kunnen genieten van topentertainment. Het zijn maar enkele van de zaken die in deze bijzondere tijden nóg belangrijker zijn geworden.

Net in dat opzicht kan je als Telenet Value Advisor bij Wengage het verschil maken. Bij vragen van klanten ga je niet voor snelheidsrecords, wel voor meerwaarde en fantastische ervaringen. Heb je gezonde interesse in technologie, ben je overtuigd dat proactief werk werkt én wil je een job vol uitdagingen? Vergeet wat je weet over klassiek klantencontact en word onze nieuwe advisor.

Bovendien mag je tot 4 dagen per week telewerken!

Je taken in customer service:

  • Klanten in de bovenste schuif leggen
  • De klant helpen dus, door te maken dat zijn/haar probleem opgelost is en hij/zij niet opnieuw contact moet opnemen.
  • Is dat het? Nee, ook de manier waarop je dat doet, vinden we belangrijk.
  • Je bent het sympathieke klankbord, de adviseur die actief luistert en signalen vliegensvlug oppikt.
  • Als commercieel medewerker ben je ook verantwoordelijk voor het benaderen van potentiële klanten, onderhouden van bestaande klantenrelaties en het realiseren van verkoopdoelstellingen.

Zin in een job met inhoud en afwisseling? Word klantendienstmedewerker bij Wengage Weert.

Jouw profiel

Onze ideale klantendienstmedewerker:

  • Diploma speelt geen rol voor wie zijn tanden wil zetten in een job als advisor.
  • Je moet vooral het verschil willen maken, het lef hebben over alles te babbelen en een vertrouwensband te creëren met klanten.
  • We zoeken sociale dieren en geboren helpers.
  • Je identificeert de behoeften en wensen van klanten en overtuigt deze van de voordelen van onze producten en diensten.
  • Je hebt een uitstekende communicatieve overtuigingskracht en je bent resultaatgericht.
  • Je redeneert logisch en denkt ‘digital first’.
  • Je werkt zelfstandig, maar aarzelt ook niet om de hulp in te roepen van collega’s, of om je teamleden een handje toe te steken.
  • Je wil groeien en nieuwe dingen leren.
  • Je past je flexibel aan klanten aan, en aan hun situaties en noden
  • Met een mondje Engels scoor je extra punten.
  • In het bezit van een rijbewijs B en auto.
  • Woonachtig in België.
  • Domein: Internetverkoop
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Key accounts opvolgen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Domein: Postorderverkoop
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Particulieren
  • Klanten: Key accounts

Aanbod

Bedrijfsinfo

WEngage: Together for better connections

In 2023 combineerden IPG, In2com en Call-IT hun activiteiten in een nieuw bedrijf met de naam WEngage. Koramic2Engage, het moederbedrijf van WEngage, werd omgedoopt tot WEngage International. Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Het bedrijf biedt een volledig spectrum van klantcontactdiensten en werkt 'samen voor betere connecties’. Dankzij de groeiende vraag van internationale klanten en een uniek aanbod is WEngage in staat om haar aanwezigheid in Europa verder uit te breiden.


Waarom je niet moet twijfelen?

We leiden je op tot multi-skilled medewerker, coachen je op basis van jouw individuele behoeften, zorgen dat je kan groeien, moedigen je aan om banden te smeden met de klant en maken dat die o zo belangrijke work-life balans goed zit.

Wat we nog bieden:

  • Een marktconform salaris met heel wat voordelen (maaltijdcheques).
  • Je start met een interimcontract, na positieve evaluatie volgt een vast contract.
  • De mogelijkheid tot thuiswerk, tot wel vier dagen per week.
  • Een intensieve opleiding van drie weken, on-site in Weert en tijdens de kantooruren.
  • Een hippe werkplek met toffe collega’s.
  • Werkdagen die voorbij vliegen, in een flexibel uurrooster tussen 8 en 20 uur en zaterdag van 9-17u30.

Solliciteren

Start People Abroad Hasselt Call
011/26.09.60

Solliciteren